justbeccca

Sämsta vintern!

Kategori: Allmänt

Sitter här i soffan med en kopp kaffe ocj är faktiskt ganska irriterad över att detta är den sämsta vintern någonsin som jag kommer ihåg. 
Jag vill ha snö, kyla, ljusa dagar, och ett fint bra spår i skogen för att åka bakom Atos på. 
Ja jag är mycket missnöjd med denna vinter hittills!
Men vi ska väl inte ta ut allt i förskott, än är ju det inte över. Men håller detta väder i sig, så går det över till vår redan i feb! Herregud, vår?! 

Ne, jag ska fortsätta försöka komma på sätt att acceptera detta fruktansvärt dåliga väder(inte svårt) men det tar på en som älskar vintern och snön, när det inte dyker upp någon. Speciellt när man ser fram emot det så enormt mycket. 

Nej, ska smutta vidare på min kaffe och fundera på om man ska kolla på film med snö i. 
 
Är ni nöjda med vädret? Eller skulle ni vilja ha något annat? 

///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: