justbeccca

Hej då 2015! Välkommen 2016

Kategori: Iphone

Idag är sista dagen på 2015. Herregud vad fort detta året gick och det enda planen för året var: meritera Akhela. 
Vilket vi gjort mycket bra, tre titlar, en utställning, viltspårchampion och jakttiteln. 
Extra kul var både utställningen och jakten, då jakten är någon vi är helt nya i och lär oss för varje gång. Utställningen hade jag inte räknat alls med. Så det var en stor överraskning och speciellt när domaren var samma som utställningen innan där Akhela bara fick excellent och placerad 1:a. 

Mer under året så har husse äntligen förstått att han inte kan leva utan mig, så jag fick den 19/12 en ring på fingret. Den är gudomligt vacker. 

Den 14/12 somnade familjens hund Baily in. Vid en ålder av 9 år. 
Han är otroligt saknad <3 
Han kom in i våra liv när vi verkligen behövde honom <3

Jag vann en hunddagis utbildning som går distans som jag sakta arbetar mig igenom. 
Samtidigt fick jag beskedet att jag kom in på tandsköterskautbildningen som startar i januari. 

Det finns absolut mer med 2015 som är viktiga att komma ihåg. 
Men nu blickar vi framåt mot 2016 med utbildningar och förhoppningsvis en valpkull som är otroligt efterlängtad. 
Vi kommer fortsätta träna jakt och gå prover, förhoppningsvis med två krabater som vill formas till de vackra hundarna de är :-) 

Jag hoppas på ett friskt år nästa år, då detta år avslutas med benhinneinflammation och hjärnskakning. 

Nu vill vi önska er en god fortsättning på resterade av 2015 och ett gott nytt år!

Vi ska äta 3-rätters, spela Bingolotto och åka bil med två av fem rädda hundar. 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: