justbeccca

Kära läsare

Kategori: Allmänt

Jag ser att det är ett jämt antal läsare inne på denna blogg. 
Själv börjar jag bli lite nyfiken på vilka ni är. Kan ni inte skriva några rader om er på kommentarerna. Jag publicerar dem inte. 
Har ni själva en blogg, skriv gärna den så kan jag gå chansen att kika in hos er :-) 


I detta hem blir det lugnt och skönt denna kväll. Thai mat med David och Micke till en film. Vad ska ni göra en fredagskväll som denna? 
Det är vi värda efter en dag med träning, promenad och lek. Har faktiskt även lämnat tillbaka Akhelas koppel och fick köpa nytt på ett annat ställe. 
Så nu hoppas vi att detta håller bättre! :-D 

Imorgon ska det snöa enligt SMHI från 06.00-13.00. Så jag hoppas vi får lite mer snö och kan ta en underbar snö promenad med lek och även träna sök(om David har tid). 

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: