justbeccca

Julen städas ut

Kategori: Allmänt

Har alldeles strax packat och städat ut julen helt och hållet. Alla saker har fått nya kartonger att bo i de närmaste 11månaderna. Hemmet blev genast lite större igen, när alla saker som är lite större är borta. Vårgardinerna har kommit upp, ljusa fina dukar är framme och snart är golvet nystädade också. 

Mitt emellan julstöket så tog vovvarna och jag en tur i skogen. Röjde runt rejält och bara njöt. Så de har snällt legat och sovit resterade del av julstöket. Helt okej för mig. Nu ska jag faktiskt ta en till paus och träna lite med Akhela. 
Sedan kommer David hem och får ta över att gå ner i källaren med sakerna, medan jag åker och köper mängder med träningsgodis. då jag i panik insåg igår att mitt godis är SLUT! Herregud, vad det går åt godis. Men så är det och jag hade noll koll på att allt hade gått åt. Men jag hittade i mina gömmor lite mer, så vi hade både igår och idag :-) 

Nu kaffe och träning :-) 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: