justbeccca

Trött och sliten måndag

Kategori: Allmänt

Har inte glömt bort er, men har inte suttit vid någon dator än så jag har inte kunnat skriva ett bra inlägg om föreläsningen. 
Det kommer, så ha lite tålamod med mig. I helgen har jag varit lat. Orkade inte ens koppla in datorn i tv för att kolla på film, eller ja serie hade jag tänkt. Men jag är sååå lat, så jag fick finna mig i det som var på tv. 
Fredagen hade vi fredags mys med mat och kortspel med Josse och Håkan här hemma. Sedan träffade Josse och jag Alexandra en sväng. 

Lördagen spenderades i lugn och ro här hemma med som sagt bara kikat på tv, tog långis med Akhela och Alexandra. Sedan på kvällen hade jag och vovvarna massa mys här hemma med att kika på filmer och bilannonser. 
David var hos en kompis och drack öl och spelade tv-spel. 

Vi har nämligen bestämt att vi ska köpa ny bil. ÄNTLIGEN! Men jag älskar den guuuula, men vi är redo för nya äventyr med en nyare kompis. Dock är vi inte helt överrens om allt, som såna enkla saker som vilken sida ratten ska sitta på. Ha! 
Annars är vi väldigt överrens, som att bagageutrymmet ska vara stort, det ska vara kombi, helst 4hjulsdriven, bra höjd så jag tar mig in i skogen och även ner i grusgropen. 
Vi får se vad för bil detta landar på. Vi har inte heller super bråttom med att köpa ny, audin ska besiktas den 2dec och förhoppningsvis går den igenom. David har bytt allt i framvagnen på den. Så då kanske vi kan lägga ut den på annons. Men det känns som vi ska hitta en annan bil innan. 

Akhela har badats, tränats och lekt. Atos har lekt och tränat. Han var med i lördags i badrummet när Akhela badade och han fick även jobba för godisarna. Super duktig. Något kah testade bara på honom var krypa på distans mot mig och han var såååå duktig!!! :-D 
Akhela har haft två lugna dagar med utslag, så vi fundera lite på om det är stressutslag. Men det är något vi kommer märka ju mer tiden går. 

///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: