justbeccca

Möten, lek, träning och läsning

Kategori: Allmänt

Denna vecka går åt till att gå på möten. Första var igår, dock ett roligt. Nämligen vi i festkommittén på hundklubben satte oss ned och gick igenom inför den kommande julfesten. Så nu är lokal fixare. Maten bestämd, datum satt, vissa lekar klara och inbjudan skriven. 
Nästa vecka ska vi börja dela ut inbjudan! :-) 

Sedan for jag vidare till lek i rastgården, efter en promenad med Atos ute vid klubben. Blev lite små prat ocj lek i rastgården i en timme ungefär. Sedan var det dags för att åka och hämta David på jobbet. Sedan hem, äta lite, möta upp en köpare på Ollies gammla(det han fick i feb när han kom till Sverige) vinter täcke. Sålde det :-) 
Har även sålt Akhelas munkorgar som var gips till käken. Så det är postat idag. 
Köpt nytt utställningskoppel för 32kr! :-D Tror ni jag var nöjd när jag fick det jag sökte efter så billigt! Jag ville inte spendera fler hundra kronor på något som inte ens är säkert är något för oss. Men jag ville inte heller använda hennes bebis koppel. Tycker det var lite för samt för henne. Så nu är jag nöjd :-) 
På förmiddagen tränade Akhela och fokus. Jag och en kompis på klubben har ett schema vi går efter med träning med våra valpar :-) super kul! Men även mycket läsning. 

Kvällen spenderades hemma först och vid nio knallade jag och Atos bort till Josse för lite varm choklad och film tittande med henne och Alexandra. 
Tänkte att jag passar på att tvinga Akhela och David att umgås :-P haha 
Inte för att någon av dom har något emot det, utan för att Akhela blir så knäckt när jag inte är med henne. Så detta är bra therapi. 

Idag(tisdag) är det plugg, sedan är det dags att åka till klubben. Fast denna gång Ikea parkeringen. För där ska vi lära oss asfaltspår :-) super bra! 

Onsdag är en plugg dag och bara mysa hemma, med träning och sånt nödvändigt som att städa. Haha 
Blev för frågad att komma på ett möte om hundklubben på kvällen, men jag orkade faktiskt inte. Vill inte ha varje kväll uppbokad hela veckan. 

Torsdag är det träning förmiddag, mellan 13-14 blir jag hämtad för att åka och jobba tills ja, när vi är klara med en flyttatäd. Mellan 5-6 timmar räknar vi med. 
På kvällen är det favorit programmet och till sist är det fredag och helg! 

Nu vet ni hur veckan ser ut i detta hem. 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: