justbeccca

Letar frenetiskt !

Kategori: Allmänt

Har spenderat några dagar letar efter en bra storleks guide till björkis selarna. Men det kan man titta i stjärnorna efter och vi har enbart en(som jag vet) återförsäljare här i stan. Som jag fick veta idag, när de hade stängt.. 
Men mitt i alla otur så kan jag eventuellt fått tag i en sele som kanske passar Atos. Ska träffa den tjejen idag efter 9.00 och prova selen. 
Egentligen skulle jag kunna tänka mig måttbeställa en till honom från björkis, men de är mitt uppe i en flytt på grund av gruvarbete som startar i Kiruna nu. Så de har fördröjning på sina leveranser och det är jag inte pigg på. 

Akhela ska få en bra sele också, men eftersom hon växer fortfarande så kan det vänta. 
Beroende på också om jag får köpa trehjulingen som är tillsalu. Känns som säljaren pratar lite i koder(ja jag är blond!). Men jag gillar klara, raka besked. T.ex: "den är såld". "Den som var intresserad har inte hört av sig mer, så den är din". Eller det bästa(för mig): "den är din, och sedan instruktionerna för betalning och hämtning". 

Men jag har i alla fall sagt att jag VILL ha den och att jag KÖPER den om det nu är så. Jag är tydlig i mitt. Kan inte göra mer än att hoppas. Men jag kikar allt runt på annat under tiden just för att inte låsa upp mig på något som är  mer åt "kanske"-hållet. Men denna är lättast att köpa och få med hem. 

För att byta samtalsämne så går billetandet framåt. Nu är vi överrens om vilken sida ratten ska sitta på i alla fall :-D haha 
Sedan vilken bil det blir, det får vi se. Jag har snöat in mig på XC70 och BMW. Medan David är inne på Honda Accord, BMW och Audi. 
Jag kan tänka mig en Honda Accord också. Men vi får väl helt enkelt se vad det blir. 

Nu är det dags att röra på sig, så jag inte missar min tid i stan.
Ha en toppen dag alla :-)
///Becca 

Kommentarer

  • Pille säger:

    Klart ni ska ha en Ocean raceblå Volvo med vovvar i!

    2013-12-01 | 17:29:01

Kommentera inlägget här: