justbeccca

Fredag och helg!

Kategori: Allmänt

Fredag morgon, tidigt tidigt! 
Ska strax gå och hämta bilen från sin första natt i garaget. Ja vi har haft garage sedan 1okt, men fick nycklarna igår. Då ingen av oss haft tid att hämta ut innan. Dessutom kom de med nyckeln dit jag var på området. Det kallar jag service! Fast då hade jag redan varit hos dom en gång innan och  ingen var där, trots att de sa i telefon att de var där. Så jag tyckte det inte var mer än rätt att de fick komma med nyckeln dit jag var. 

Idag är det dags för jobb. 4 timmar städ och sedan 1 timmes promenad med hundpromenad. Två otroligt söta spaniels. 
Sedan ska jag hem till mina älskade vovvar och mysa :-) Josse är så söt och tar hand om dom <3 Plus på det har hon även sovit hos mig i natt. Mycket, mycket mysigt :-) 

Tänkte skriva senare om hur föreläsningen var. Jag kan i alla fall säga att jag verkligen tyckte om det. Ni vet ju hur jag är, jag vill höra egna erfarenheter och även se hur de gör. Vilket vi fick göra! :-) Men mer om detta senare! 
Ha en toppen dag! 

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: