justbeccca

Allergier..

Kategori: Allmänt

Är så grymt allergisk just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Kan inte riktigt förstå att det är så mycket pollen ute nu och att syrénen utanför oss också börjat blomma hjälper ju inte ett dugg. Alla som jag möter tror jag är förkyld, men jag är bara super allergisk och jag har ingen fristad heller :-(

Annars har de senaste dagarna bestått av att umgås med mamma och Carro som varit på besök sedan i lördags, spårat med ett härligt gäng i söndags. 10 hundar hade vi :-)
Atos spårade skit bra, trots att jag trodde han inte spårade alls. Men spåret var lite dumt lagt så han genade och han passad även på att jaga mygg/flugor/getingar/humlor i spåret :-P hahaha mamma, jag och Carro som gick spåret hade väldigt kul åt honom:-D

Igår var näst sista gången på allmänlydnaden och Atos var duktig, blir så förvånad över vilken lydnad jag har på honom.
Imorgon är sista gången på allmänlydnaden, vi kör imorgon för vi ska ha spår och det var enda gången våran spårledare kunde.

Det är lite smått dött på bloggen nu, dels för att jag pluggar, går kurser, tränar vovvar, är social och njuter av vädret. Så orken och tiden finns inte helt och hållet. Men ska försöka hinna skriva minst ett inlägg om dagen, det borde hinnas klämmas in :-)

Har ni några tips på bra allergitabletter så tips gärna, jag använder clarityn nu, men de hjälper inte så bra :-(

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: