justbeccca

Underbara söndag

Kategori: Allmänt

Så fint väder ute och det är söndag. Ska om cirka 40min ta med mig Ollie på promenad ut till svärmor igen. Man vill ju inte missa det fina vädret, när det väl är framme.
Man kan ju alltid hoppas på att man får grillat idag igen när man kommer dit :-D hehe
Idag får vi följe av Carro ochTia ut dit, de ska bli trevligt :-)
Det är så vackert att gå efter älven och ha solen på sidan om en. Man bara njuter! Det är livskvalité det!

Mer idag så ska vi försöka packa, vi hann inte igår alls. Så det är ju bra om vi hinner idag. Finns ju egentligen inte mycket att packa, men lite finns som kan åka ner i kartonger redan nu.
En sak vi verkligen behöver är att gå igenom massa papper. Så tråkigt, men så behövligt!

Nu ska jag njuta av min kaffe innan jag ska gå :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: