justbeccca

Soliga måndag

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag den 11/3 och det betyder att det är skata veckan i historian. Så nu ska den göras klart och förhoppningsvis blir resultatet godkänt i alla fall. Den kursen är skit tråkig, så kg vill bara få den klar. Sedan är set organisation och ledarskap kvar som ska göras klar så snabbt som möjligt. Så jag bara kan fokusera på de andra kurserna.

Idag har vi söta lilla Felix här och det får super bra. Både Ollie och Felix är två energiknippen som mer än gärna leker. Så dom passar super bra ihop, lekar jätte fint och går fint ihop ute.
Verkligen roligt att se, speciellt efter förra måndagens bakslag.
Ollie tränas just nu på att vara ensam i ett rum utan mig i. Dock så ser han mig hela tiden, men en hund som har så djupt rotade flock instinkter i, få man ta baby steg med. Han pratar för fullt trots att han ser mig. Men framåt går det.
Felix fann sin bästa liggplats, i fönstret i vardagsrummet. Så jag bäddade åt honom där. Atos ligger och solar i solen vid balkongdörren.

Jag ska strax sätta mig och plugga och dricka lite kaffe. En perfekt måndag helt enkelt :-)
Får se vad mer denna dag har att erbjuda, mer än sol, minusgrader och bra humör :-)

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: