justbeccca

Måla hela dagen lång

Kategori: Allmänt

Idag har jag målat om köket, ända sedan jag vaknade har jag hållit på i omgångar.
Först hjälpte David mig och sedan åkte han och Atos ut till svärmor för att kolla hennes bil.
En timme senare kom Josse och Texas för att hjälpa mig med målningen, en stund efter henne kom Håkan med saker till oss som vi behövde för att göra klart.

Målningen har som sagt pågått under hela dagen, om ett tag är nog köket klart. Men vi har tagit pauser och haft kaffemys med Faster Anna och kusin Arwid, som kom för att se vart vi numera bor.
När David och Atos kom hem så tog det kanske en timme så kom Micke förbi, även Carro dök upp tog en kaffe innan hon gick hem med Texas.

Nu under kvällen blir det att grilla här hemma och bara ha det mysigt och njuta. Imorgon ska vi slita en sista omgång i gamla lägenheten innan besiktningen av den.

Ha alla en underbar dag :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: