justbeccca

Internationella kvinnodagen

Kategori: Allmänt

Och jag hat legat halv död i soffan hela dagen, eller i sängen.
Men från 11 var vi igång här hemma. Efter tolv drog Ollie igång med sitt härjande. Leksaker, sno skor, sno tröjor, sno nytvättad tvätt, ja nästan allt han kommer åt. Så suttit ned har jag inte gjort så mycket..

Dagen till all ära har super fint väder och jag vänta på att David ska komma hem, så jag kan åka in till stan och ta en kopp kaffe med Alexandra. Måste komma ut lite!

Fick igår bekräftelse på att Atos och jag står som reserv till viltspårskursen och Ollie har en reserverad plats på valp cirkel, om han är kvar hos oss tills starten. Ska bli kul! :-)

Försöker även fixa detta med datorn, men motivationen försvinner när allt går emot en. Trodde faktiskt en stund där att allt krångel var över nu, men icke! Så jag får väl helt enkelt fortsätta sitta och fundera. Gött irriterande är det och jag är ytterst besviken på både tele2 och på HP, HP för att de skulle ringt upp igår mes prislista på reparation men har inte gjort det..
Men jag fortsätter sitta och kika runt på datorer och kanske faller någon mig i smaken som är i rätt prisklass också.

Ska göra mig klar nu, för runt 15 är David hemma och då ska jag åka ;-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: