justbeccca

En kopp kaffe innan det är dags

Kategori: Allmänt

Har precis startat datorn och satt på kaffe för att hinna med en kopp innan det är dags att hämta Carro för att sedan små handla lite till kvällen hos våran kära kusin Sophia. Vi ska ju ha en mysig och trevlig tjejkväll :)
 
Idag har vi hunnit med massor, läst en massa på morgonen, försökt skriva men det gick inte så bra och jag vet att när det är mycket man ska läsa behöver informationen sjunka in lite och man behöver få idéer på hur man ska bygga upp allt. 
Har tränat lite med hundarna, varit på härliga promenader. Vid ett mötte vi upp Josse och Håkan och vovvarna vid rastgården och hundarna fick leka av sig. Alla vi kan nu se hur mycket Ollie faktiskt har utvecklats och börjat bli bekävm. Han har börjat inse att man inte kommer att lämna honom. Han börjar även ta för sig lite mer i träningsvärlden, vilket är skit roligt. Tar annars ett litet tag att få honom motiverad. 
Efter rastgården åkte vi ut till bergvik och kikade runt lite. Längt var vi nog inne på Chilli, det är en sån rolig affär. Självklart fastnade vi i soffan David och jag vill ha den dagen vi har ett extra rum, då vi har en plan på vad vi ska göra där inne :P hehe Alla som hört den idéen tycker den är rolig och smart. Så det är nästan ett måste! :) 
 
 
 
Det blev även mat på Rapido och då hade även David slutat jobbet så han kom ut och åt med oss. Rikigt mysigt, bara Carro som saknades men hon ville gå på stan.Finns inget bättre än att umgås med familjen! :) 
Nu är vi hemma som sagt en sväng innan det är dags igen att åka iväg. 
 
Igår skaffade jag lite nya appar till telefonen och rensare bort gamla appar, ni vet såna gratis appar som man sedan insett att det är värt att köpa den bättre varianten av. Men den appen jag är mest nöjd med är faktiskt Skype appen. Nu kan jag skypa vart som helst, ja jag vet att det drar datatrafik. Men jag är mestadels hemma och är jag hos någon är jag oftast uppkopplad på deras WiFi ;) 
 
Nej nu måste jag kila, har njutit av min kaffe kopp och tiden har sprungit iväg! :) Ha en trevlig fredagkväll alla mina läsare. 
Till min familj: Ni är bäst och jag älskar er mer än något annat! 
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: