justbeccca

Agillitytävling

Kategori: Allmänt

Om några minuter ska jag sätta mig i bilen och åka och hämta Alexandra för att sedan styra vidare mot lillerud och agillitytävling. Ska bil skoj, frågan är dock bara om man orkar vara där hela tiden. Det är ganska så kallt ute och det lär de nog bli i ett stort ridhus, stilla sittandes. Men helt klart värt de! :) 
 
Mer idag ska jag ändra den lilla grejen på mitt arbete, så är kursen sedan klar. Så alla arbeten är godkända och även detta, men den lilla grejen som inte var med saknades för att få ett betyg. Så det måste fixas. 
Tänkte även packa lite idag igen, om det hinns med. Men de skulle vara skönt. Kanske typ ta det tråkigaste av allt, alla papper! :( Men ja vi får se helt enkelt vad dagen bjuder på efter tävlingen. Jag känner för att bara ta det som det kommer. 
 
Går kvällen igår var super mysig. Åkte och handlade lite snabbt och sedan hem till kusin Sophia och där hade vi super mysigt och trevlig. Jag ahr lärt mig ett nytt partytrick :P haha
Kvällen avslutades strax efter nio, då alla var trötta och två skulle upp och jobba idag och jag ska ju iväg med. Men vi stannade till och tankade och köpte kaffe och träffade Flurka, Josse, Håkan och Hannes så vi blev pratandes en stund innan vi åkte hem. 
Super nöjd med gårdagen, kunde inte bli en bättre dag/kväll. Familj är viktigast!
 
Nu ska jag äta lite snabbt och sedan åka. David kom precis in med frukosten han handlade. 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: