justbeccca

Ordning och reda

Kategori: Allmänt

Igår var pappa, jag och David iväg och hämtade extra frysen som ska stå i förrådet precis utanför dörren. Fick den av Davids kompis Coffe och hans fru.
Idag hamnade det på plats i förrådet och efter det har jag grejat med att flytta saker till båtar andra förråd i källaren i ett annat hus.
Så skönt att allt är på plats och nu ska bara frysen komma igång, så ska klövar flyttas över och Atos nya hundmat köpas in. Så nöjd!! :-D en hundfrys och ingen är nöjdare än jag.

I tisdags la David ut annons på Mazdan och nästa lördag kommer en kille och kikar på den, vad han skrev på sms i onsdags. Så vi hoppas han verkligen kommer och köper den också ;-)
Vad nästa projekt blir, har varken David eller jag någon aning om. Haha

Mer idag har Tia och Felix varit här, vi har även promenerat Texas. Så det har varit full rulle på hundfronten. Men har även hunnit sola och även tvättat. Ikväll känner jag för att kika på film och moffla i mig massa onyttigt. Får väl se vad det blir med det, David ska iväg och besöka några vänner som ska ha fest. Han själv ska inte dricka, men han ska i alla fall hälsa på.

Hoppas ni alla kommer få en underbar helg och att veckan varit bra :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: