justbeccca

Hemma igen

Kategori: Allmänt

I tisdags åkte David och jag hem till igen. Kändes väldigt bra, trots att det är skönt att vara borta på semester är det skönt att komma hem igen. Komma i ordning och bara vara.
Vi åkte på tisdagskvällen och tog inne vägen hem. Var hemma 02.00 på natten.. Lagomt kul, men det var skönt för hundarna att inte behöva sitta igen en bil i 40mil i solen.
Vi har tonade rutor och fläktar till hundarna. Men det är fortfarande varmt i bilen att åka så långt.

Onsdagen spenderade jag med att tvätta och städa här hemma. Samt att sova i skift med David. Då Akhela var extremt missnöjd över att ha åkt hem, så hon skrek och levde rövare här hemma.
Träffade även min efterlängtade Alexandra, vi fikade på stan, där Akhela och Atos var med. Första gången för Akhela att vara i stan och hon sov största delen. haha sedan grillade vi (David, jag och Alex) och tvättade av bilen på kvällen. Riktigt mysigt :-)

Torsdagen tog vi det lugnt och njöt av dagen. Slappade och njöt av solen och värmen. Var ner till stan en snabbis så David kunde växla pengarna från England.
Kvällen blev de torsdagsträffen och sedan hem och åt lite. Tillslut åkte vi ut och träffade vänner :-)

Idag, har jag fikat med Alex på stan och njutit av sommaren. Innan det slappade jag och grejad sökte här hemma.
David tog med sig Ahkela till Micke och drack kaffe. Sedan hämtade de upp oss i stan, vi släppte av den hos Micke och nu är de ute och fiskar. Medan Alex och jag grillar här hemma :-D mums!!

Vi har haft perfekta dagar de senaste två veckorna helt enkelt :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: