justbeccca

Flyger förbi

Kategori: Allmänt

Helgerna har en tendens till att bara flyga förbi. Det känns som man nästan bara hinner blinka på fredagen och när man öppnar ögonen så är det söndag.
Och tillåt mig att tillägga att jag är en form av nykterist. Då när jag fick veta vad alkohol och rökning påverkar nerverna, så skulle jag enligt läkarna börja röka, för det kan underlätta, stimulera och döva smärta. Medan alkohol inte är så jätte bra, det kunde förvärra, efter ett halvårs festande mycket i test för att se hur det gick, valde jag att enbart hålla mig till rökningen. Visst någon enstaka gång, ja det gör inget. Festar kanske en gång i halvåret. Blir ändå aldrig full eller bakis. Så det känns som att jag eldar upp pengarna istället för att få ett resultat. Ja någon enstaka cider eller vinglas till mat tar jag mig, men oftast somnar jag ifrån det. Så nej, jag är mer en nykterist.
Ändå känner jag att det känns som att helgen försvinner på ett ögonblick.

Ni ska få en bättre uppdatering om helgen imorgon, jag är för trött nu för att ens starta datorn och börja leta mig in på rätt sida.
Har i alla fall haft en mysig kväll hemma med Atos och David, kollandes på King Arthur. En av de bästa filmerna någonsin :-)
Ska ta och byta om och gå ut på sista promenaden. Ska även gå bort till Shell och säga hej då till Pär som jobbar sin sista natt där nu :-( fruktansvärt tråkigt, han var faktiskt en av de bästa av de alla där borta(kanske för att han jag känt längst).
Nej, god natt och sov gott alla :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: