justbeccca

2013

Kategori: Allmänt

Det ny året är kommer, vi har 365 blanka papper att fylla ut med vad vi vill på. Vi kan dela glädje och värme hela året ut, eller så delar vi hat och osäkerhet.
Eller varför inte en blandning av allt ock sorg.

Men vi, vi hoppas på ett bra år. Vi vill fylla våra 365 papper med så mycket som möjligt och så bra som möjligt. Vi vill ha glädje och lycka på alla papper. V vill ha framgång med och vi villa dela våra papper med nära och kära.
Hur vill ni fylla era papper detta år?

Vi hade ett bra avslut på det gamla året i bilen med Atos. I bilen är han inte rädd och vi kan egentligen stå millimeter från raketer och smällare då utan en enda reaktion. Så bilen är det bästa stället för honom då. All vår träning ger resultat nu och det kännas bra.
Nästa nyår siktar i på ännu bättre resultat, vi sikter även på att bli skottfasta redan under våran för att kunna vara med på jakten till hösten.

Vi börjar detta år i lugnet tecken, jag halkade igår när jag skulle kliva ur bilen på parkeringen vid kroppkärrssjön och sträckte höften och drog i knät i dörrlisten.. Glömde kanske skriva att hela parkeringen bestod av is och ingen hade sandat där.
Så jag kan knappt gå, sover med två stora tjocka kuddar under benet för att ligga bekvämt med höften. Man kan väl egentligen tacks Gud för att jag inte bröt benet.
Men vi fick iväg eldkloten och de var jätte fina :-)

Ha en god fortsättning nu alla mina kära vänner!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: