justbeccca

Vet inte varför...

Kategori: Allmänt

Av någon anledning just nu som jag skrev igår natt så blir jag stressad av inget. Hjärtat slår i 190 och helt plötsligt drar sig magen ihop. Uppenbarligen ligger något i mitt undermedvetna och stressar mig och jag har i hem som helst aning om vad det kan vara.
Jag har under dagen idag gått igenom allt som skulle kunna tänkas stressa mig, bockat av varje grej, men nu ändå är jag stressad och detta förhindrar mig från sömn..
Dessutom på detta är jag sugen på något. Vet inte vad. Men något är det jag vill ha. Tydligen var det samma sak för David här om dagen, så det kanske har smittat över till mig nu.
Har haft några dagar nu som husmanskost är de godaste som finns. Kanske skulle göra i ordning en god köttbit imorgon och mumsa på tillsammans med något gott. Jag kan bli sugen på något ofta när det i grunden handlar om att jag vill ha en god köttbit, kanske entrecôte eller något sånt :-) mums!!
Nej nu ska jag fortsätta med att kika på criminal minds reapriserna och hoppas på att stressen försvinner så jag kan sova. Natti på er :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: