justbeccca

Vart tog motivationen vägen?!

Kategori: Allmänt

Vem kan erkänna sig skyldig för stöld av min motivation?!
Den har liksom försvunnit, i två dagar har den varit borta och jag tycks inte hitta den..
Jag har suttit, nu i två dagar med samma text, på en engelsk blogg och försökt mig på att läsa. Men helt omotiverat bara slutar ska förstå ordens innebörd och intresset bara försvunnit. Jag kan inte koncentrera mig och väljer istället efter någon minut att göra annat.
Jag har ingen som helst aning om vart intresset, motivationen och inspirationen tagit vägen :-(

Kanske har med att göra att jag dessa dagar känt en stor hopplöshet med saker. Jag tvekar på en massa saker. Har liksom konstig magkänsla på olika saker.
Vissa saker går inte att få reda på nu, utan det märker man under tidens gång. Men jag känner ändå en stor hopplöshet och vill inget annat än att ha tillbaka min motivation.
Så snälla, kan den skyldiga ge tillbaka den? Jag skulle uppskatta det väldigt mycket :-)

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: