justbeccca

Stressad nu?

Kategori: Allmänt

Gick och la mig strax efter tio, på grund av huvudvärken som gjorde så jag blev illamående.
Men efter 1.5 timme i sängen så försvann huvudvärken, men jag blev istället stressad. Vet inte varför, men blev så stressad att jag började få sura uppstötningar(ursäkter för lite för mycket information). Men jag vet inte alls vart de kommer ifrån.
Jag trodde jag skulle somna ganska så fort, men icke. Blev tvärtom :-(
Jag går normalt bara och lägger mig i sängen om jag är så trött att jag somnar. Då sängen ska vara en "fridfull" plats för en person som har svårt att sova. Jag har svårt att sova på grund av min nervsmärta, vilket gör att jag sover näst intill inget alls och när jag sover sover jag korta intervaller.
Så när jag slutade med alla läkemedel som jag hade, bestämde jag mig för att jag går enbart och lägger mig i sängen när jag är på gränsen till sömn. Vilket jag trodde jag var i dag. Men tydligen inte...
Jag ligger alltså inte i sängen och läser, kollar film, tittar på tv(har ingen tv i sovrummet, är emot det) osv.

Så nu är jag vaken... Men ändå trött... Men kan inte sova... För att jag är stressad... Av ingen anledning... GRYMT irriterande!

Var även menar att jag skulle skrivit ett inlägg om dagarna som varit under kvällen. Men som ni kanske förstår så har jag inte kunnat, då jag mått såpass dåligt. Så de inlägget får ni imorgon. Nu är jag för irriterad för att jag är stressad så min sömn störs för att kunna skriva de inlägget.
Men ska lägga mig och kika på tv en stund och se om stressen lägger sig och jag blir så där på gränsen sömnig igen.
Hoppas ni andra får sova gott i natt.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: