justbeccca

Fram och tillbaka

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag, Josse och Carro ner till Falkenberg för att lämna Carro där.
När vi kom dit så blev vi serverade kaffe och någon timme senare fick vi mat. Gud vad gott det är med mammas mat! Man uppskattar den extra mycket när man nästan aldrig får den längre.

Baily(mammas hund) blev super förvånad när vi kom till dom, han kunde verkligen inte tro det var sant. Såg nästan ut som han skulle svimma av lycka! Sååå go!
Han har verkligen blivit super fin, i kroppen och hullet.

Efter att ha letat rätt på en nattöppen mack, så åkte vi tillbaka till mamma och alla bäddade ner sig i soffan och kollade på första avsnittet på Game of Thrones av säsong 3. Som man längtat efter början på det! :-)
Direkt det var slut var de natten.

Dagen idag vaknade vi alla och jag sist(sov minst av alla) och blev serverade frukost av mamma och nybakat. Så gott!!
Sedan massa prat och pack ihop våra grejer innan det var dags för att styra bilen tillbaka hem igen.

Självklart kollade jag film igen, då Josse var det som körde. Igår var det en komedi, kommer inte ihåg namnet och idag var det jägarna 2. Den var inte alls lika äcklig som den första. Men det brukar vara så att uppföljarna inte håller samma mått. Men bra var filmen, eller hur man nu sk säga den var.
När filmen var slut hade vi några timmar kvar och det spenderades med massa prat mellan himmel och jord.

Väl hemma plockade jag upp allt och slängde mig i soffan i väntan på att all mina grabbar skulle komma hem, och efter en stund kom tre super glada grabbar in genom dörren.
Två helt överlyckliga för att matte var hemma igen och den tredje var nästan lika överlycklig :-P haha

Mer idag blir set bara tv, har ätit lite mat och kikat på tv sedan jag kom hem och det tänker jag fortsätta med :)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: