justbeccca

Efter ett tag..

Kategori: Allmänt

Så ger man upp. Nu har jag försökt länge och varit den enda som i princip försökt. Så nej, nu ger jag upp.
Detta har varit på gång länge, men jag har faktiskt inte orkat bry mig. Men nu, nu räcker det. Så jag lägger ner. En vänskap ska inte vara baserad på att en hör av sig och den andra hör nästan bara av sig när det mestadels vill ha något..
Så nu är jag färdig! 
 
 
Har utöver detta idag haft det himla trevligt. Jag verkligen älskar att vara hundägare, man träffar så många trevliga och underbara människor. Hundarna och jag hade en toppen stund i rastgården, men som sagt goa hundar och ägare. Sedan träffade jag och David goa Agnes och hennes ägare, samt ägarens pojkvän, bror och hans flickvän. Dom är så jävla goa! :-) 
Fick mysa lite bebismage(om det är några i), och hon är sååååååå go Agnes. En sån vacker flicka :-) tänker inte skriva mer om det, för det är bara de närmsta som får information om Agnes. 
 
Nu är jag och grabbarna hemma och slappar. David leker i garaget, som vanligt och jobbar. 
Mer idag blir de träning med hundarna och sedan vet jag inte. Funderar på att åka och tvätta och städa bilen. Så den blir lite fräsch och snygg och även det viktigaste, får lite kärlek! 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: