justbeccca

Aldrig mer!

Kategori: Allmänt

Eftersom vi har flyttat och allt sånt, så är inte våran egna tvättmaskin inkopplad och det betyder att man är tvungen att tvätta i tvättstugan. Herregud måste jag säga, det blir ett helt projekt att tvätta då. Speciellt med en valp som inte kan vara själv. Jag har sagt ifrån mig uppgiften i framtiden att tvätta i tvättstugan om vi är så illa tvungna. Jag fattar noll och det är som sagt ett stort projekt.

Igår gjorde jag hundgodis igen och när det var klart och maten jag lagade så tog jag med mig Atos ut på promenad med Alexandra, David M och prinsen. Riktigt trevligt och Atos skötte sig väldigt bra, fick gå lös och gick super fint.
Dock var Atos morrig mot Prinsen, men det släpper om ett par promenader. Prins vet hur man ska bete sig, så detta är inga problem :-) Jag vet att Atos kan bli lite morrig mot en hund han inte träffat på ett tag. Speciellt om de hinner bli könsmogna under tiden de inte träffas, men jag vet även att de släpper efter en stund.
Hundgodiset jag gjorde var torkad blodpudding, och det ligger nu i frysen. Tog som sagt med en påse igår på promenaden, men resten frös jag in. Tänkte använda det på kursen, ska även göra mer efter helgen.

Imorgon rullar vi ner till Falkenberg med Carro, och jag har beställt mammas köttfärslimpa av mamma. Då jag är såååå sugen på den. Det är några år sen sedan jag åt det. Så det är ett perfekt tillfälle att få detta tycker jag :-) hihi

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: