justbeccca

Vad är springa?!

Kategori: Allmänt

På promenaden idag skulle Atos och jag springa lite. Dock är det inte så lätt när matte är kissenödig och en väldigt osamarbetsvillig hund. Atos kände inte för att springa ifrån de andra idag. Ne, idag ville han helt enkelt bara gå promenad och njuta av området. Så det fick bli så, en liten bit blev sprungen.

På eftermiddagen/kvällen blev det lugnt här hemma. Atos och jag blev ensamma i några timmar, så vi hade soffmys framför tv. Skönt måste jag säga, då mitt skavsår är en stor pina just nu. Så länge jag slipper skor kommer jag vara nöjd. Vilket är tills imorgonbitti, när första promenaden ska göras och sedan ska jag iväg till Brutus och Emil. Hoppas på att hinna vila fötterna lite innan trion ska ut på promenad. Eller i alla fall ena foten, i värsta fall får jag ta en flippflopp på den fossingen.
Ska sätta mig och svara på Mail imorgon och även lämna in en uppgift. Ja, företagsekonomi är ganska så drygt måste jag säga..

Nej, nu är det natten så morgondagen kan börja :-) natti!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: