justbeccca

Tlötter

Kategori: Allmänt

Den dåliga dagen igår fortsatte, med inslag av bättre delar. Men natten gick i en ytterligare sömnlös natt smärtan i armen tillsammans med magont är en alldeles ypperlig blandning... Eller?!
Jag tröttnade tillslut på att ligga i sängen så jag bäddade i ordning i soffan och bestämde mig för att kika på tv mellan mina sovstunder. Och ja de funkade rätt bra. Hjärnan blev totalt slutarbetad av det, så halv fem somnade jag ordentligt.. Tills David väckte mig vid fem för att skicka in mig i sängen och varför jag vet att jag sov ordentligt är för att jag var så trött när an väckte mig att jag mer eller mindre gick i sömnen. Väldigt sköt. Sov till klockan var kvart över sju. Japp, jag är tlött idag. Mer än vanligt. Men passade på under förmiddagen att sova lite. Annars hade jag nog inte funkat alls idag.
Sov i soffan med alla tre hundarna och de va sååå mysigt. Men först var de frukost och en promenad. Sedan somnade vi alla fyra som tre stockar. Hehe skönt att Tyra och Charlie är så avslappnade här:-)

När vi gick ut på promenad igen så smsade lina att hon hade slutat och väntade på bussen. Så vi mötte henne ute. Tre nöjda hundar:-)
Vid ett följde jag med David M till veterinären för att köpa ett nytt foder till lilla prince:-) så nu hoppas vi på att han gillar det nya:-)

Nej nu lite mer kaffe och vänts in Carro för att sedan åka till bergvik för att handla lite. Jag vill ha frukt! :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: