justbeccca

Irritation

Kategori: Allmänt

När en person kallar sig själv för uppfödare och sedan visar det sig att den inte allas har några som helst planer som de andra riktiga uppfödarna inom samma ras, så tycker jag inte att denna ska hålla på med uppfödning. Idag fick jag ytterligare bevis på att personen inte kan hundens kropp och uppbyggnad och detta gör mig faktiskt mer förskräckt.

Jag kan berätta för er att denna reflektion kommer från att jag är så otroligt trött på folk som skaffar sig hundar för att de har råd just då, men sedan skiter i hunden. Jag är verkligen verkligen trött på folk som inte kan hantera sin hund, inte lägger ner tiden och pengarna på att lära sig förstå sin hund. Oh! Är rätt så arg just nu.

Tur att vissa lyssnar när man försöker hjälpa dom, de är ägare som verkligen bryr sig ordentligt:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: