justbeccca

Helgen

Kategori: Allmänt

Har inte riktigt haft tid att skriva i helgen.
I fredags var Tyra och Charlie här i 13timmar, och vi hade fullt upp med promenader, lek, träning och mys.
Polletten för Atos när de gällde pallen trillade ner en liten bit till i fredags. Riktigt kul att se, Carro fick vara här och bevittna det. Lycklig ägare!

Lördagen blev de iväg till Filipstad på Oxhälja med David, Josse och Håkan. Riktigt trevligt och roligt, hittade en massa skojiga saker. Men köpte bara en skylt, ett hurtta koppel(till midjebältet), kola(i olika smaker), ett linne till David som är hans Mazda linne. Det är en bild på svampbob fyrkant. Sedan köptes de munkar, gillade majskolvar och lite dricka. En helt underbar marknads tur:-)
Kvällen körde jag Mazda medans David var och drack hos en kompis. Umgicks med Carro, Josse, Elin och Håkan. Tillsist hämtades David och vi åkte hem.

Idag har jag haft pappa på besök för kaffe och prat, satt och pratade jakt och lite allmänt om saker. Sedan hämtade jag Carro för en tur på stan, efter det fikade vi hos Anna och Stefan. Någon timme senare körde jag hem henne, men fastnade på josses jobb en sväng.
Väl hemma satte sig David bredvid mig på golvet och målade. Han målade barstolarna och jag en liten liten kista.
Denna kväll avslutades med pizza till filmen Marley och jag. Ja tårarna sprutade i slutet och Atos låg tätt in till mig. Har filmen på DVD, men ibland vill man se den när den går på tv.
Filmen slutade med att jag ville ha Atos mys, han ska ligga nära mig när jag sover och eftersom David är allergisk, så valde jag självklart soffan. Skulle faktiskt kunna sova på golvet om det var så att Atos hellre vill sova där. Jag har ett stort behov av Atos nu!

Måste även berätta att innan vi gick och hämtade pizzan, tränade Atos och jag pallen igen. Kan bara konstatera att nu har polletten verkligen trillat ner, för nu kunde han det perfekt. Oh så glad jag blev, han med och även David som faktiskt fick se Atos göra det. Hihi

Nu natten, om några timmar kommer trion att återförenas:-D
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: