justbeccca

För evigt

Kategori: Allmänt

"Finns det någon som kan leda mig fram
Ge mig skäl till att tro att min dröm kan bli sann
Finns det någon som kan höra min röst
Som kan hjälpa mig lätta stenen från mitt bröst
Inga tårar tränger igenom mitt skal
Men jag undrar ibland om jag är dömd från start
Men jag lovar du och jag ska skina en dag
Jag lever för jag tror det blir snart"


Blandad dag igen, jag tror att just nu tar de sömnlösa nätterna och fullspäckade dagarna ut sin rätt. Humöret försvinner eller går upp och ner som ett EKG test. Huvudsaken är ju att man tar sig igenom dagarna och de gör jag, oftast med ett leende på läpparna. För jag omger mig av gudomliga vänner som förgyllar ens dagar och jag har världens bästa familj, och hund. Så jag har egentligen inte mycket att klaga på, men jo ändå.
 
Hur som helst, så vilken sekund som helst nu kommer David hem och då ska vi iväg en snabbis. Sedan ska jag med mina kära systrar ner till stan för att gå på tjejkvällen, inte för att jag känner mig super sugen på det. Men de kanske är kul någon timme. Man vet ju aldrig :P hehe
Dagen idag har bestått av det vanliga promenader på förmiddagen och sedan stannade jag till hos Josse för kaffe och sedan tog vi en tur till Granngården för hon skulle handla lite saker. Så jag passade på att köpa godis(två sorter) och en grisfreesbe till Atos. Fick även med prover på Robur hundfoder hem. Testade att ge Atos lite och han verkade godkänna det faktiskt :) hihi 
 
///Becca
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: