justbeccca

Sommar

Kategori: Allmänt

Uh va skönt de är ute, solen skiner och värmer, lite svala vindar och atos och jag st njutit heeeela dagen lång i solen och skuggan. Hihi
Idag får vi faktiskt unna oss lite slappar tid, då jag igår gjorde fem uppgifter ocj skickade in. Gjorde i princip klar naturkunskapen, har bara en liten uppgift kvar och sedan är man klar med
den kursen:-) hihi gjorde även klart religionskunskap B igår, så nu väntas
de på betyg:-)
Satt och pluggade fram till ett i natt och halv två sov jag, va rätt slut i huvudet, men de flöt på så bra så jag ville ute sluta.
Annars har jag idag varit hos Emil och som ni kanske kan räkna ut så gick vi i skogen, där vi tränade och lekte. Självklart skulle han ha den största pinnen han fann med sig hem:-P hehe

David ska med en kompis sen någonstans i Sverige och kolla på en bil. Han blir hämtat vid fyra och sedan ser vi honom inte förens han kommer hem ikväll för att sova. Men de gör inte oss något, för då har vi tid för oss själva och jag lugn och ro för att plugga:-P

Nej vad sägs om kaffe i solen?!
///Becca

P.s ni får en söt liten bild på Texas när från i söndags båt och bad tur:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: