justbeccca

Soliga söndag!

Kategori: Allmänt

Kvällen igår blev lite oplanerad, men trevlig och rolig. Istället för att åka till Kristinehamn så blev de hemma fest hos oss. Trevligt och roligt var det :D Jag hälften av oss som var här drack inte och kan tillägga att de va vi tjejer som var nyktra :P hihih Enligt mig var det en lyckad hemma fest, då Atos var hemma och det var så många som var nyktra vilket gav honom en stabil bas i sitt hem. Så han visste att några faktiskt menade det de sa och några var som de var( alkoholpåverkade).
-
Idag har jag njutit av att sova länge, tvättat(tvättar fortfarande), pluggar, vikt tvätt och ska strax ta mig ut med Atos. Allt detta är gjort tillsammans med en kopp kaffe självklart :P hehe
Det bästa som är när man vaknar är att äta fruktsallad till frukost, det är de enda jag längtar efter hela dagarna långa :P hehe
-
Kan även säga att nu är det inte många dagar kvar tills vi på torsdag åker till Göteborg och går på Cesar Millan och sedan ska vi vidare till Falkenberg, Slöinge och Halmstad :) hih Ska bli så skönt att komma bort och speciellt få umgås med David och min älskade familj där nere, samt få träffa svärfar och madde :) hihi
Kanske skulle försöka få med David till Ullared på fredagen, har ju aldrig varit där så de kan bli en lite rolig grej :)
-
Nej nu ska jag hämta mer kaffe och fortsätta med pluggandet :P
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: