justbeccca

Sjuka dagar..

Kategori: Allmänt

Natten till igår blev jag sjuk. Antagligen magsjuk eller så var de marförgiftning.
Igår hade jag enbart feber och ont i magen. Ni vet den dära onda känslan man får när magen är tom. Spenderade i alla fall dagen sovandes, förut när jag åt en halv skål kräm till frukost, promenad med Atos, dusch och några timmar senare blev de en kokt korv. Så jag sov i stort sett hela dagen igår.

Idag har jag inte haft feber, men när jag kom hem från Motormässan som är i stan. Så tog jag tempen för att se och hade 34.8 i temp. Så jag kröp ber under täcket i soffan och här har jag legat sen klockan två. Min temp har stigit till 37.1 men jag har inte lämnat soffan en enda gång på dessa tre timmar. Vill inte tappa någon temp:-/
Ska försöka sova lite innan David och Atos kommer hem med lite soppa till mig.
Nu hoppas jag på att de blir bättre ikväll och är frisk imorgon:-) vill ju faktiskt umgås lite med syster Johanna och Nille innan de åker hem. Men Nille har jag i alla fall fått träffar idag samt söta Ina:-D
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: