justbeccca

Lördag

Kategori: Allmänt

Vaknade av att älskling väckte mig imorse och hade gjort pannkakor till frukost. De va faktiskt riktigt gott måste jag säga;-) hihi
Sedan somnade jag och Atos om igen och sov i någon timme. Sedan har vi varit igång med plugg, dusch, promenad, varit till factory outletten idag igen och på bergvik med Carro och David.
Sedan åkte vi hem och drack kaffe och åt lite. En stund efter att Carro hade gått hem så åkte David, jag, Tobbe och Natalie ut till skutberget så grabbarna fick spela lite frisbeegolf och Natalie och jag gick och pratade. Självklart var Atos med och grejade som fan:-P
Nu ligger han här hemma helt utslagen och sover så sött.
David äter lite mat och jag njuter av min skål fruktsallad som jag längtat efter idag:-)
Vad som blir mer idag återstå att se, kanske en tur till Kristinehamn men man vet som sagt inte:-P
///Becca

Kommentarer

  • Lina säger:

    Gud vad mycket matnyttigt man kunde hitta på den där sidan. Har suttit och läst i över en timme :O Tyra hade tonsillit nångång förra året och när jag läser om det så kanske det har kommit tillbaka. Det stod bland annat hosta, dålig aptit, äter gräs(!! det gör hon ju mycket) och förändrat beteendemönster. Stod massa mer grejer också men kommer inte ihåg allt. Men jag tyckte mycket stämde in på henne. Får lite panik här för det kan leda till värre grejer om det inte behandlas. Undra om jag ska ringa och rådfråga med veterinär? Vad tycker du? Heeeeh lite lååååång kommentar här nu men det är ju viktiga grejer :D

    2012-05-20 | 00:13:48
    Bloggadress: http://mineforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: