justbeccca

Glad:-)

Kategori: Allmänt

Älskling kom hem med världens finaste present till mig, ett jätte fint halsband:-) Ni får en bild på den.

Dagen har i stort sett varit väldigt bra, förutom att min rygg sa upp sig igår. Så jag grinade mig genom morgonens första timmar. Sedan bet jag ihop och jobbade(gick bredvid). Dagen har varit trevlig, hon jag jobbade med var trevlig. Så de underlättade faktiskt att hamna med någon som de klicka med;-)
Den 30maj ska jag iväg på deligerigskursen(stavning?!) så jag kan inte jobba så mycket nu i maj, men lite. Så vi hoppas på att de ringer. Ska i alla fall jobba kvällen om en vecka.

Nu ska jag mysa med min två älsklings grabbar och dricka mitt kaffe. David kom på att jag har nog huvudvärk för att jag inte druckit något kaffe idag än. Så han var gullig och gjorde i ordning till mig.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: