justbeccca

Båttur

Kategori: Allmänt

Idag skedde årets första båttur, kul var det. Men även en skräckupplevelse. Jag är som sagt rädd för vatten, för två-trå årsen när jag och Josse grejade som mest med båten var jag hur kaxig som helst. Men jag visste att när båten väl hamnade i vattnet skulle jag bli feg och kanske till och med inte ens följa med i båten. Men idag så skedde det, jag satt i båten när den åkte. Jag till och med överlevde turen, men jag mer eller mindre satt fast i marken när jag kom på land:-P haha
Kan ju säga att alla som var med fick sig många skratt och speciellt Carro som såg alla mina uttryck och att jag höll i henne när båten svängde:-P haha
Hundarna fick inte följa med på denna tur, då vi ville kolla ordentligt hur den funkade och sånt. Tur är väl de, tror Atos inte hade velat åka båt igen om han hade varit med under denna turen. Hehe
Han fick leka med Texas så länge och sedan fick han kompenseras med promenader. Den sist kom vi rätt nyss in från och då hade vi sällskap av Louise :-)
Nu ska jag sova som en gris, har som sagt gått igenom mycket idag på några minuter.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: