justbeccca

Underbar dag!

Kategori: Allmänt

Idag har varit en helt underbar dag som
spenderats utomhus med Atos och andra hundar.
Atos och min morgon promenad är på 30min. Sedan är se frukost och mys en timme eller två i soffan innan de är dags för Emil promenad. Idag tog Emil och jag en egen tur i solen.
Efter sen promenaden blev de I2 med Atos för lek och promenad. Så kul att se att han verkligen har vårkänslor han med, så otroligt lycklig och glad.

Mitt i alla promenader så tog jag en paus från hundarna och åkte in till stan för fika med Alexandra, två timmar i stan med kaffe och prat.

Strax innan fyra gick Atos och jag och mötte Lina med den antagligen nya "pass" hunden Tyra. Vi gick på promenad och pratade en massa i 1,5 timme. Hundarna skötte sig jätte bra och accepterade varandra, sprang lösa och lekte.
Imorgon ska Atos och jag träffa Charlie, Linas andra hund som förhoppningsvis går bra med Atos också. Så då får vi två nya "pass"hundar. Så nu håller vi tummarna.

Nu på kvällen har jag fyllt i mina tidrapporter från mitt gamla jobb så jag får ut min semesterersättning. Ska åka och lägga på dessa strax så de kommer iväg imorgon.
Åker även upp till Josse då för att umgås lite, så jag inte somnar allt för tidigt. Måste ju va vaken till sista promenaden och kanske då har älsklingen kommit hem från Göteborg. Där han är och hämtar Johannes som jag skrev om i ett tidigare inlägg, "tankar".
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: