justbeccca

Underbar dag!

Kategori: Allmänt

Har haft en helt underbar dag. Tog mig en promenad med Atos hem till Alexandra och David M för kaffe och prat. David M mötte upp oss efter halva vägen och sedan mötte vi upp Alexandra och hennes mamma.

Några timmar senare så hämtade min David upp mig och Atos och vi åkte till Kil, hem till Niklas för gooooooood mat, prat och se hur han bor. Riktigt trevligt och jag skulle verkligen inte tacka nej till att bo så:-) Nu vet jag vart han bor och kan någorlunda vägen så dit ska jag fler gånger. Hihi

Nu lagar älskling matlåda och jag kollar på tv och uppdaterar er här.

Igår så va jag, Josse och Sara och spelade biljard på Score och sedan tog dom sig några cider och vid ett handlade vi mat, käkade och åkte hem. Vi pratade gamla minnen och uppdaterades om allt i livet nu. Riktigt roligt och trevligt va de, saknar henne väldigt mycket faktiskt. Hoppas hon kommer tillbaka snart. Ska även åka och hälsa på henne med.

Nu ska jag återgå till tv och skapandet i soffan. Är väldigt mätt och har hamnat i en matkoma tror jag. Skulle kunna somna nu egentligen.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: