justbeccca

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag är de sol igen och lite små blåsigt, men de är inget att va ledsen över. Man kan fortfarande visa sig ute utan att blåsa bort.
Atos och jag har haft en mys morgon här hemma från halv åtta i morse, då vi båda vaknade av solen tittade fram och vi va utvilade.
Sedan har jag varit på ensam dejt med Emil. Nej men idag va vi själva på doggywalken och han va väldigt lätt att träna idag. Dock ville han inte gå hem, utan han försökte frysa fast ute på gården. Men de funkade inte, så han fick fint följa med in. Hehe

Nu väntar jag in Josse för en pluggdejt här hemma. Hon kommer väl om 45min. Så då blir de att plugga. Innan dess ska jag försöka ta mig ner till Ica och köpa grädde och mjölk. Men just nu känns det som att de är väldigt långt bort.
Fast de är i själva verket 200m dit:-P hehe

Ha en toppen dag och se till att få mycket gjort så ni kan sova ikväll med gott samvete.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: