justbeccca

Tlötter

Kategori: Allmänt

Idag har vi hunnit med mycket men ändå inte. Det viktigaste är faktiskt mitt och Atos snöbollskrig och även hans tur att få leka i snön. Eftersom sist de va snö så fick han inte leka tack vare operationen. Så idag har han varit överlycklig. Nästan mer eller mindre velat springa i snön varje promenad och hela. David M, Atos, Emil och jag tog oss en längre promenad förut. De va så skönt att gå på klarävlsbanan i snön och de vindstilla halvmolniga vädret. Så då gjorde vi det och pratade mycket om mina/våra funderingar och tankar på lite saker som bara vi vet och Alexandra då. hihi Så nu får vi se, vi är taggade i alla fall och de är det viktigaste. Men mer funderande och luskande krävs innan beslut tas.
-
Var även och handlade lite förut med Alexandra och David M och sedan kom jag hem så gjorde älskling god mat och jag pluggade och kan säg att jag äntligen är klar med en helvetes uppgift med ingen information om de jag skulle skriva om. Har hållt på i en vecka med samma uppgift och blev klar för en kvart sen. Så nu är den inskickad men kan tänka mig att de blir kompletering för det inte var tre exakt fyllda sidor. Men det är inte mitt fel att det inte finns någon jävla information.
-
Imorgon kommer även kära syster hem, så får se om jag ska hämta henne eller inte. Men runt luch så ska jag hem till Alexandra och David M för plugg och kaffe. Vid halv fem ska jag på promenad med Lina, Tyra, Charlie och Atos. Kvällen får de nog blir mys hemma med godis och film, har ju faktiskt inte kollat på tv på hela dagen idag och imorgon blir de likadant i alla fall fram tills kvällen.
-
Nu ska vi ta sista rundan innan natten, om jag ens får med mig den trötta Atos alls. Men det finns några masiska ord så infinner sig all energi i världen hos honom.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: