justbeccca

Tisdag

Kategori: Allmänt

Helt underbart att de har/är tisdag, det betyder att de snart är helg igen och då ska vi ut och spåra igen. Ohhh jag längtar så jag nästan spricker. Då ska även Rebecca och David M bli med och se hur de går till. Fick även veta att Casper hittade en klöver igår i skogen när han och Rebecca va ute på promenad, vilket jag anser positivt då går det att lära honom spår lättare. Han har ju världens sökhuvud, så de ska bli roligt att följa deras framgångar :D
-
Idag har vi efter DoggyWalken var de hem och äta och göra i ordning kaffet. Packa ner kaffet och tillbehören i en kasse, vänta in David och säga hej, ge han order på vad som skulle göras idag(papper att fylla i). Sedan hämtade jag upp Rebecca och Casper och åkte till grusgropen där vi mötte upp Josse, Alexandra, David M, Texas och Queen. Spenderade två timmar där, med massa prat, lek, kaffe och roligheter. Bara älskar att umgås med dessa underbara människor.
-
Har även hunnit pluggat, hämtat Carro vid tåget, hälsat på Håkan i båthuset där även Martin och Caroline va. Beställt hem en ny jacka och nya walkingshoes. Så nu ska de bli bätter skor till kroppen så en inte skadar den för mycket. Ska även sälja mina andra walkingshoes, då jag köpte en storlek förstora och har använt dem en gång. Det känns som två storlekar förstora för mig. Men de är storlek 39 på dem. Någon som vill köpa dem?
-
Nu ska jag strax ta sista promenaden och sedan krypa ner i sängen och sova ända tills strax innan åtta. Vid tjugo över-halv nio kommer Tyra och Charlie. Men innan sista promenad ska jag dricka varm choklad och hoppas på att jag slutar att frysa och nej jag är inte sjuk. Jag är bara lite allergisk mot pollen... Låt mig i alla fall få tro det ett tag till, tills det är över.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: