justbeccca

Soliga dagar

Kategori: Allmänt

Oj så underbart dessa dagar är som innehåller mycket mycket sol. Man kan inget annat än att njuta, fast jag njuter även i regn och snö och blåst. Men soliga dagar ger en så mycket energi så man nästan spricker:-) ihihi

Gårdagen spenderades efter att Lina hämtade godingarna Tyra och Charlie, nere på stan i några timmar med Alexandra, Rebecca och Carro. Köpte mig ett par byxor som kommer bli sköna att gå på promenader i nu när de blir varmare.
Sedan hämtade jag ut mitt packet på Konsum som kommer från Ellos med mina nya walkingskor och en ny vårjacka.
Sedan va de stor handling och kvällsmys hemma med mina två älsklingar. Fast jag städade toaletten och möblerade om så nu står tvättmaskinen och hylla där de ska. Plus så lagade jag i ordning gryta tills idag.

Idag har jag haft trion hemma från sju imorse till strax innan halv tre och vi har haft de super mysigt med promenader och lite trick koll.
Vi har även haft Alexandra, Carro, Josse och Rebecca hemma på kaffe. Rebecca och David M va med på Emil promenaden. Varit super mysigt hela dagen. Är det bara jag som myser när jag har hundar i min omgivning?!

Nu har vi precis gått klart på i2 och lite träning. Oh vad jag blir stolt över min grabb när han sköter sig, blir bara framsteg!

Har ni alla haft en lika bra och skön dag som jag?
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: