justbeccca

Nästan

Kategori: Allmänt

Haft en väldigt lugn och skön dag, DoggyWalk och sedan kaffe med Alexandra och David M(Alexandra va inte med på promenaden). Fick David M att träna lite med Atos och jag passade på att träna mer ingående med Emil, eller ja lite i alla fall.
Sedan skulle jag hem och kört min David till garaget, men när jag hade ätit och vi skulle åka så ringde Tobbe och kom och hämtade honom istället. Fast stackaren fick stå och vänta på David i några minuter för vi alla som känner David vet ju att han tar längre tid på sig att göra sig i ordning än vad en tjej gör :P haha
Så jag åkte och tankade och tillbaka på kaffe hos Alexandra och David M en stund. Vid fem va jag hemma och redo för en mys promenad med David och Atos.
Jag har fått höra nu att jag har ett för högt tempo. Så jag kanske ska ta och sakta ner mina promenader lite, alla andra förutom min David hängre med mig. Så för hans och alla andras skull så är de nog en smart idé.
-
Nu har min söta lilla rara David tagit med sin "kompis" och åkt iväg för att besikta bilen. Men han tror inte att de kommer gå igenom(projektbilen). Men han ville veta avgasvärdena, så vi kan ju hoppas att de inte är för djävliga. Får den köras i en vecka så ska jag lära mig att köra högerstyrt, utan allt som ska på sen. Så jag får lära mig bilen orginal. hihi Faktiskt min ide, men jag är väldigt rädd om andras saker. Så därför jag ville ha den orginal när jag ska lära mig.
-
Nu ska jag återgå till tv och min skål Special K, mmm sååå gott :D
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: