justbeccca

Min tur

Kategori: Allmänt

Idag är de min tur att spendera dagen ute i solen, dock just nu i bilen för lite ärenden. Är i skoghall just nu så Josse kan hämta verktyg åt Håkan tills han kommer hem från jobbet så han kan fixa mondeon så de får en bil.
Innan det va vi på mekonomen och innan da va David M och jag på våra. DoggyWalk med Emil och Atos. Kan säga att man lider inte av att ha ett sådant jobb. Även när de regnar, man uppskattar alla årstider på olika sätt. Kan säga att det bara är de som sitter på kontor som klagar på vädret...
Nu ska vi strax åka in till stan igen och då blir det ärenden där också och även fika.

Förut när jag lämnade Atos hemma så va vaktmästaren och eklektikern hemma hos oss och grejade. Det lutar åt att vi får en ny fläkt, vaktmästaren sa att de va elektriken som skulle säga till våran hyresvärd att vi ska ha en ny fläkt. För han lyssnar tydligen inte så bra på vaktmästaren och det kan jag faktiskt tänka mig att han inte gör. Vi bor hos en av de drygaste och mest oorganiserade hyresvärdar som finns här i Karlstad.

Men nu ska jag återgå till att njuta av solen i hamnen vi är i innan vi ska in mot stan igen.
Så njut ni med idag, man ska inte ta detta fina väder för givet!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: