justbeccca

Luskar..

Kategori: Allmänt

Sitter här fortfarande hemma hos Alexandra och David M och luskar lite. Kollar på lokaler, bilar och lite annat smått och gott. Men jag blir faktiskt inte speciellt klokare, då många skiter i att skriva priserna för hyran per kvadratmeter. Så skulle vi bli extemt intresserade av en lokal så måste vi ringa på den.
-
Vilket leder då till nästa fråga: Vem vill investera i oss med en liten slant?!
Vi har ju redan planer, vi ska kolla upp efterfrågan. Vilket vi egentligen redan vet att den är stor redan nu. Vi har hittat lokaler på bra ställen. Vi har egentligen allt, det krävs bara lite till.
Men vi fortsätter att luska här och gör inget förhastat. Allt detta kräver många tankar och många steg bakåt för att kolla igenom igen allt.
-
Hur som helst så har jag gjort tre uppgifter och lämnat in och på börjat den fjärde.
Strax innan fem åkte jag hem och mötte upp Lina och Tyra för en promenad, vi gick i cirka 50min och pratade om lite allt möjligt. Atos blev helt överlycklig när han fick syn på Tyra och försökte stundvis leka, precis som Tyra gjorde det. De är ju för söta!!
Sedan åkte jag tillbaka till Alexandra och David M och här är jag fortfarande.
Nu ska jag återgå till mina kära vänner, Rebecca har också kommit hit nu. Så det känns lite smått otrevligt att sitta vid datorn. Ha en bra kväll nu alla. De har jag och ska fortsätta ha.
De två finaste som finns<3
image description
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: