justbeccca

Lurad

Kategori: Allmänt

Dagen har hittills varit bra och go ute i de sköna vädret. Alla tre hundarna har varit jätte duktiga, tre promenader blev de mellan åtta och ett. Kunde liksom ute sitta inne hela dagen när de helt plötsligt blev sol ute. Så vi har mer eller mindre spenderat förmiddagen ute:-)

När Tyra och Charlie blev hämtade så blev de dammsugning och sedan åkte jag och Atos till Alexandra, eller ja vi kom till parkeringen. För då ringde hon och frågade om jag kunde köra till gripen för hon hade fått akuttid klockan två(låt mig tillägga att klockan va tjugo i två). Så de gjorde jag, dock tog de tid att hitta parkering och sedan att gå, då hon har stukat foten och kan inte gå snabbt.
Väl inne hos läkaren så blev de remiss till röntgen och här är vi nu. Jag i väntrummet och hon inne på röntgen. Får se hur detta går. Kan hoppas på bra:-)

Sedan ska jag ha min efterlängtade kaffe kopp som jag blev lurad på. Hehe
Får se hur länge det tar här, ska nog lämna över bilen till David så han får åka till garaget. Men han va inte säker på om han kunde vänta på oss eller inte. Tror han helst skulle sova i garaget om det inte spökade, var kallt och ensamt.
Men nu kom Alex tillbaka så ska va social tills läkaren kommer med röntgen beskedet.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: