justbeccca

Inget ovanligt

Kategori: Allmänt

Haft en super mysig dag som först började med att älskling gjorde frukost åt mig och sedan körde han mig till Alexandra och David M för kaffe och prat med dom och Rebecca. David Ms mamma kom förbi en sväng och strax efter hon åkte så kom Alexandras mamma.
Jag va ner och träffade Niklas en sväng och pratade lite. Så imorgon ska vi hem till honom på lite mat och umgås. Ska bli trevligt att se hur han bor:-)

Atos har spenderat sin dag med David som först var hos hans mor och styvfar och sedan i garaget. Atos älskar båda ställena så han har verkligen inte lidit.

Det hat även idag åskat här i Karlstad och kil. Så i år igen kom åskan i mars. De va inte första gången de kom så tidigt. För två årsen åskande det den 17mars första gången.
Men nu kan vi hoppas på att den håller sig borta en stund till och att idag var en engångs företeelse.

Nu strax ska jag köra David till några kompisar och hoppas inte de super ner han som de gjorde sist om de ska dricka vill säga. Själv så har jag inte bestämt mig vad jag ska hitta på än. Äta ska jag i alla fall och har redan förvarnat Alexandra och David M att jag kanske kommer tillbaka:-P

Ha nu alla en toppen kväll och tänk kärlek till alla ni bryr er om!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: