justbeccca

Ibland...

Kategori: Allmänt

Rätt nyss hemkommen får någon timme i hundrastgården med Josse, Rebecca och Alexandra plus Atos, Texas och Casper.
Kan erkänna att idag i rastgården var Atos rätt billig, hade någon velat köpt honom då så hade jag nog sålt honom. Mitt tålamod försvann rätt fort när han betede sig så illa. Konstant stressjuckande på Casper och fick ingen direkt super bra kontakt med honom.
Men väl hemma så skötte han sig super fint, va in och drack upp Dinas vatten och försökte sno hennes ben. Nu har han i alla fall ätit mat och David gör mat åt oss till imorgon. Jag ska ta en dusch efter allt liggande på backen med Atos och sedan sätta mig och plugga. Eftersom jag valde att följa med till rastgården förut istället för att plugga så gör jag det nu.
-
Imorgon är det emil promenad och någon timme efter så är det promenad och lägenhets introduktion för Tyra och Charlie. Ska bli riktigt roligt!
-
Jag vill att fler skriver på inlägget "Definiera " så kommer jag skriva vad jag anser är en "kamphund" och hur sverige mötter dessa.
-
Måste även tillägga att jag aldrig under hela mitt liv skulle sälja Atos, utan det är bara en känsla man får när man känner att det inte finns någon kontakt eller tålamod kvar. Men den återfann sig snabbt när vi kom hem, så nu ska vi träffa casper oftare i rastgården har jag bestämt och även promenader. Som tur är, då är ju det Rebecca´s hund och hon är ju som sagt en nära vän. Så detta gör ju det inte så svårt.
-
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga innan klockan blir alldeles för mycket.
Mitt lilla hjärta <3
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: