justbeccca

Hihi

Kategori: Allmänt

Oh idag har som vanligt varit en toppen dag med hundar och vänner. En helt perfekt dag vill säga. Hihi
Morgon spenderades med frukost med älsklingarna hemma, David och Atos tog en morgon promenad. En halv timme efter den tog jag med mig Atos till I2 och mötte upp Becca, Josse och sötis hundarna. Tre lyckliga hundar och de fick springa runt och leka och träning. Texas går kopplad då han inte kan inkallning och drar iväg på annat.

Efter promenaden va vi till Pets och handlade hundmat och godis, Josse och Becca köpte leksaker och godis.
Jag skickade iväg David efter han hade blivit klar hos sin mamma för att köpa en ny godisficka.
Hemma hos oss pågick plugg och fika samt hundträning. Josse och jag hade labb idag och de va intressant att de lär ut hur man gör mäsk(alkohol). Inget jag hade tänkt mig riktigt. Men ja man ska ute bli förvånad över dagens skola...

Efter pluggandet tog vi oss en tur på I2 och då va även Alexandra med, då hon kom hem på kaffe efter att ha varit och klippt sig och handlar presenter. Carro var även förbi en sväng på kaffe.

Nu är vi hos Josse och Håkan och väntar på att få god mat, jag, Alexandra, Becca, Josse och Håkan är de som är här. Min David skulle träffa en "kompis". Det är en kompis fast jag tycker inte de just nu, jag väntar på en ursäkt från den..

Kan summera Atos idag: BINGO!!! Lalalalalalaaa!!
Men kontakten va ändå bra. Men när han inte kände för de så va de:BINGO!

Ha en mysig kväll. Det vet jag att jag kommer med mina ÄLSKADE vänner<3
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: