justbeccca

Handla

Kategori: Allmänt

Då är det tisdag och jag har faktiskt slappat hela morgonen i soffan, visserligen efter morgon promenaden. Atos sover väldigt djupt bredvid mig, han har inte ens rört son frukost för han är så trött.

Nu strax ska vi åla och hämta David M och sedan åka till Emil. Efter de ska jag antingen till Jula eller Biltema eller så blir de både och. Och har de inte de jag vill ha så får jag väl helt enkelt åka någon annanstans och köpa de.

Kan berätta att Texas skadade sina tassar i rastgården igår antagligen genom att springa efter en boll på både grus och is.
Jodopaxen jag använder är den flytande, då den går att blanda ut och bli mildare på olika sår. På nya sår så används den direkt på såren utan att blandas med vatten. Då den är bakterie dödande.

Nu ska jag åka. Ha en bra dag, de ska jag ha tillsammans med några måsten och resterande roligt.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: